piątek, 10 stycznia 2014

Nice day :)

Hej :)


Tak na wstępie jestem Klaudia, jestem już doświadczoną blogerką. Miałam już jeden blog, ale w ogóle z innej bajki niż ten :) Założyłam ten, aby uświadomić co niektórych ludzi, że warto żyć zdrowo, że odrobina ruchu w ciągu dnia to nie jest stracony czas na byle co!

Oczywiście większość z was od razu negatywnie zareaguje na moje notki, ale myślę że jeżeli przekonam was do zmiany stylu życia to będziecie wtedy pozytywnie patrzeć pod względem takich blogów ! :)) Nie mam pojęcia od czego zacząć, ale możne zacznę od tego że mam 16 lat i większość moich znajomych krytykuje to co robię mówiąc "Nie masz z czego się odchudzać" , "Przecież dobrze wyglądasz", "Znowu nie tkniesz nic słodkiego?". Same negatywny :(
Zaczęłam swoje cudowne życie 2 miesiące temu. Od tamtego czasu zaczęłam żyć ! Wydawać się może to śmieszne, ale jeżeli nikt z was nie spróbuje nie dowie się o czym mówię. Z dnia na dzień widzę same korzyści.

Pamiętajcie sama dieta nie wystarczy! Ćwiczenia to podstawa :))
Do jutra!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz