sobota, 18 stycznia 2014

Active Burn

Cześć! :))

Początek dnia zaczęłam bardzo aktywnie a mianowicie - sklepy :<
Poprzez to coś ciekawego zakupiłam a dokładnie herbatę. Poleciła mi ją koleżanka jakieś 2 tygodnie temu, ale zawsze zapominałam żeby ją kupić :P W sumie nie mogę powiedzieć na chwilę obecną czy jest skuteczna ale smak i zapach powalają mnie na kolana :) Herbata jest przeznaczona dla osób aktywnych aby zwiększyć metabolizm! Co powoduje na mojej twarzy ogromny uśmiech, a tym bardziej, ze opinia mojej koleżanki jest pozytywna. Maksymalnie można ją pić 3 razy dziennie i parzyć ją jakieś 5 min. Herbata kosztuje około 6 zł i ma 20 torebek. Uważam, że cena jest idealna do ilości torebek :))





Także 20 min przed treningiem pijemy pyyyyyyyszną herbatkę i cieszymy się dużą utratą tłuszczów!

Czas na trening :)
Kto ze mną ćwiczy to życzę powodzenia !
Do jutra ! :*

1 komentarz:

  1. Hmm ... moje ćwiczenia nie opierają się na chudnięciu, ale na zdrowy wyglądzie, więc raczej nie skorzystam :D Mam nadzieję, że Tobie przyniesie efekty :)

    OdpowiedzUsuń